Selling my graphics card.It was purchased a year and a half ago at Yodobashi Camera.It was used only a few times in a test bench.It looks like new and works well.Thermal pads and thermal paste have been replaced before selling.You can find detailed specifications online.自分のグラフィックボードを出品します。GeForce GTX 1650 4GB ロープロファイル。1年半前にヨドバシカメラで購入しました。グラフィックボード・グラボ・ビデオカード EVGA GeForce RTX 2080 XC GAMING。テスト用のベンチで数回使用しただけです。NVIDIA TITAN X Pascal(簡易水冷)。見た目は新品同様で、動作も問題ありません。グラフィックボード・グラボ・ビデオカード Sonnet eGFX Breakaway Puck Radeon RX 570。出品前にサーマルパッドとグリスを交換済みです。グラフィックボード・グラボ・ビデオカード MSI Radeon RX 550 AERO ITX 4GB。詳しい仕様はインターネットでご確認いただけます。GK-GTX1070-E8GB/WHITE 玄人志向 GALAKURO。